Hlavním cílem každé firmy, bez ohledu na její velikost, je dosáhnout co nejvyššího zisku. Ten by měl stále růst, a to rychlejším tempem, než jakým roste inflace. Jen takovou firmu je totiž možné považovat za úspěšnou.

 

Ovšem k tomu je potřeba, aby si firma udržela co nejvíce stávajících zákazníků, a zároveň aby přicházeli stále noví. A to rozhodně není snadný úkol, zvlášť když si uvědomíme, že se konkurence snaží přesně o to samé.

 

triko1

 

Je tedy jasné, že jedním ze základních klíčů k úspěchu je správně zvolená marketingová strategie. Ta se obvykle skládá z několika metod propagace, zvolených tak, aby se navzájem doplňovaly a aby jejich celkový efekt byl co největší.

 

Mezi lidmi je samozřejmě zdaleka nejznámější klasická reklama, avšak to rozhodně není jediná možnost. Využíván je také reklamní textil Promotextilie. Ten se rozdává u příležitosti nejrůznějších speciálních akcí. Má za úkol nám je připomínat, a zároveň vzbudit zvědavost v ostatních, kteří jej uvidí.

 

Obvyklá jsou v tomto případě trika či čepice, nejčastěji kšiltovky, avšak setkat se můžeme i s mikinami. Pokud se jedná o placenou akci, tak je obvykle dostaneme zadarmo, pokud o ně máme zájem. Na druhou stranu, pokud se jedná o akci s volným vstupem, pak si tyto předměty musíme koupit.

 

cepice1

 

To by se mohlo zdát jako hloupá strategie, avšak věřte, že funguje. Mnoho lidí chce mít na danou akci památku, takže firmy na tom ještě navíc vydělají.

 

Dobrá, onen textil si tedy koupíme, a často si jej na dané akci vezmeme na sebe. Ale co doma? Budeme jej nosit i zde?

 

Zde záleží především na tom, o jaký typ textilu se jedná. Pokud jde o tričko či mikinu, pak je dobré je nosit jako domácí oblečení. Avšak čepice je jiný případ. S ní totiž chodíme ven. Je tedy třeba zvážit, zda vám nevadí, že danou firmu propagujete. Pokud ne, pak zde není žádný problém, ale pokud ano, pak je lepší ji nechat doma.

Next Post

Bankovní vs. nebankovní subjekt

Út Bře 16 , 2021
Hlavním cílem každé firmy, bez ohledu na její velikost, je dosáhnout co nejvyššího zisku. Ten by měl stále růst, a to rychlejším tempem, než jakým […]