SEO se do češtiny přeložilo jako optimalizace pro vyhledávače. Pravděpodobně to není nejlepší překlad, ale pod tímto termínem najdete všechny důležité informace. Překlad je zavádějící zejména proto, že nabádá tvořit obsah pro roboty Googlu. Jenže tak to vůbec není. V první řadě totiž musíte myslet na návštěvníka, který bude řádky skutečně číst.

 

Optimalizace vyhledávače má za úkol zviditelnit web a přivést nové uživatele, kteří se mohou stát klienty bez ohledu na to, co nabízíte. Výsledek se liší především podle toho, zda se do toho pustíte sami, anebo najmete specialisty. V obou případech byste měli znát nejdůležitější aspekty.

 

Psaní web optimalizace

 

Relevantní obsah

Tohle je jednoznačně podmínka číslo jedna pro všechny vyhledávače. Pokud nebudete tvořit zajímavé a podnětné texty, nic vám nepomůže. Naopak pokud je uděláte dobře a budete dostatečně aktivní, půjde vám SEO téměř samo. Základem je psát přirozeně, čtivě, bez chyb a hlavně pro lidi. Tohle je klíčový faktor, u kterého musíte začít a který vám přinese největší výsledky. Lidé nechtějí číst prázdné fráze a články o ničem. Dejte si na to pozor.

 

Tvorba článku blo

 

Udělejte analýzu klíčových slov

Bez toho byste ani neměli začínat psát. Nedělejte přitom stejnou chybu jako mnoho jiných. Nejdřív si najděte klíčová slova, která se vztahují k vašemu tématu, produktům či službám a podle nich pište. Nevkládejte keywords do textu silou, ale naopak na ně myslete už v začátku. Pomoci vám v tom může Sklik od Seznamu nebo AdWords od Googlu.

 

Formátování je stejně důležité jako psaní

Můžete napsat nejlepší článek na světě plný podstatných informací a zajímavostí. Ale nikdo si ho nepřečte, pokud nebude správně strukturovaný a formátovaný. Rozdělujte do odstavců, tvořte výstižné titulky, vkládejte odrážky a zvýrazňujte. Dejte si záležet na tom, aby byl text přehledný a příjemný na oko. Možná si to nemyslíte, ale i to je velmi důležité.